FAQ
najczęściej zadawane pytania
1. Jak szybko realizowane są zamówienia?
Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 2 dni roboczych. Gdy przygotuję Twoją paczkę do wysyłki, otrzymasz wiadomość e-mail. Po opuszczeniu magazynu, dostawa przesyłki zajmuje od 1 do 3 dni roboczych, w zależności od wybranej opcji dostawy.
W okresie premier nowych produktów lub w trakcie świątecznym wysyłka może się wydłużyć o kilka dni.
2. Czy mogę zrobić zakupy na raty?
Nie, na ten moment nie realizuję zakupów na raty.
3. Płatność online się nie powiodła. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
Możesz zrobić przelew bezpośrednio na nasze konto:
Baśnik Ewelina Oleksiak
mBANK: 86 1140 2004 0000 3702 8055 5549
Ul. Przybyszewskiego 209a/43
93-120Łódź
W tytule przelewu prosimy o wpisanie: „numer zamówienia”
Twój przelew musi zawierać również Twoje imię, nazwisko i pełny adres (ulica, numer mieszkania, kod i miasto).
Koniecznie podeślij nam potwierdzenie przelewu. Dopiero po zaksięgowaniu wpłaty, rozpocznę realizację zamówienia.
4. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Na wpłatę czekam 3 dni. Po tym czasie zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
5. Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką za granicę?
Nie, na ten moment nie realizuję wysyłki za granicę.
5. Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką za granicę?
Nie, na ten moment nie realizuję wysyłki za granicę.
6. Czy mogę zwrócić zakupy?
Tak, możesz zwrócić każdy produkt fizyczny w ciągu 14 dni, pod warunkiem, że nie był on używany.
Aby odstąpić od umowy zakupu należy wypełnić formularz dostępny pod adresem:
https://basnik.sklep.pl/wp-content/uploads/2022/10/Basnik-Ewelina-Oleksiak-formularz-zwrotu.pdf i odesłać go razem z produktem oraz dowodem zakupu na adres:
Baśnik Ewelina Oleksiak
ul. Przybyszewskiego 209a/43
93-120 Łódź
tel. (+48) 607-913-552
e-mail: sklep@basnik.eu
Zwrot pieniędzy zostanie wykonany w ciągu 14 dni na podane w formularzu konto.
7. Jakie są dostępne sposoby płatności?
PayPal, przelew tradycyjny, płatność przy odbiorze
8. Jakie są dostępne sposoby wysyłki?
Dostawa przesyłek krajowych realizowana jest za pośrednictwem usługi indywidualnej InPost Kurier (15 PLN). Przesyłka może być także dostarczona do paczkomatów inPost (14,69 PLN).
Powyżej 250 PLN dostawa na terenie Polski gratis.
Prosimy o podanie dokładnych danych adresowych, szczególnie w przypadku kierowania przesyłki do miejsca pracy. Im więcej danych (nazwa firmy, nr pokoju itp.) tym łatwiej będzie kurierowi odnaleźć adresata i większe prawdopodobieństwo, że przesyłka nie wróci do nas jako źle zaadresowana
8. Jakie są dostępne sposoby wysyłki?
Dostawa przesyłek krajowych realizowana jest za pośrednictwem usługi indywidualnej InPost Kurier (15 PLN). Przesyłka może być także dostarczona do paczkomatów inPost (14,69 PLN).
Powyżej 250 PLN dostawa na terenie Polski gratis.
Prosimy o podanie dokładnych danych adresowych, szczególnie w przypadku kierowania przesyłki do miejsca pracy. Im więcej danych (nazwa firmy, nr pokoju itp.) tym łatwiej będzie kurierowi odnaleźć adresata i większe prawdopodobieństwo, że przesyłka nie wróci do nas jako źle zaadresowana
9. Czy istnieje możliwość personalizacji zamówienia?
Tak, oczywiście jest. Pamiętaj jednak, że przy takim zamówieniu nie przysługuje Ci prawo zwrotu. Personalizacja może dotyczyć np. indywidualnej dedykacji lub specjalnego sposobu opakowania. W takim przypadku doprecyzuj swoje potrzeby pisząc maila na adres basnik@banik.eu.
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Jeśli dalej jeszcze nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się ze mną. Nie zależnie od tego czy szukasz informacji odnośnie zilustrowania książki, zamówienia w sklepie czy realizacji własnego pomysłu, chętnie wysłucham i odpowiem na wszystkie pytania.

KONTAKT
(+48) 607 913 552
sklep@basnik.eu
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2022 Baśnik Ewelina Oleksiak | by cichy pomocnik Baśnika |