Reklamacje i zasady zwrotu

najważniejsze informacje

 

Reklamacje

Bardzo się staram, żeby moje produkty były jak najwyższej jakości. Jednak jesteśmy tylko ludźmi i pomyłki czasem się zdarzają. Jeśli otrzymałaś niekompletną lub niewłaściwą przesyłkę, niepełnowartościowy produkt – koniecznie napisz do mnie na sklep@basnik.eu. Aby usprawnić rozpatrzenie Twojej reklamacji, proszę prześlij opisu wady lub usterki oraz zdjęcia produktu – zapoznam się z wiadomością i postaram się jak najszybciej rozwiązać zgłoszony problem. 

Na wszystkie wiadomości odpowiadam od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Otrzymasz odemnie informację zwrotną do 14 dni od otrzymania przeze mnie Twojej wiadomości. Zwykle jednak nie zajmie mi to aż tyle czasu.

Zwroty

W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania czy uszkodzeń. Proszę Cię o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki zwrotnej, żeby zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku zniszczeń lub widocznych śladów użytkowania produktu, kwota zwrotu może zostać obniżona. 

Prawo zwrotu nie przysługuje Ci w przypadku zakupu produktów personalizowanych lub z umieszczoną dedykacją. 

Jeśli planujesz dokonać zwrotu moich produktów proszę, poinformuj mnie o tym, w dogodnej dla Ciebie formie. Możesz w tym celu skorzystać z formularza zwrotu, który dla Ciebie przygotowałam. Znajdziesz go [TUTAJ].  Wypełniony i wydrukowany dokument możesz dołączyć do przesyłki zwrotnej. 

Nie jest to obowiązkowe, ale będzie mi bardzo miło, jeśli w formularzu podzielisz się ze mną przyczyną zwrotu – jest to dla mnie cenna informacja, która pomoże mi w tworzeniu coraz lepszych produktów w przyszłości.  

Dane adresowe do zwrotu:  

Baśnik Ewelina Oleksiak
ul. Przybyszewskiego 209a/43
93-120 Łódź
tel. (+48) 607-913-552
e-mail: sklep@basnik.eu

Pamiętaj, że w przypadku zwrotu koszty odesłania produktu leżą po Twojej stronie. Pieniądze zwrócę Ci w tej samej formie, w której została dokonana płatność, może to potrwać do 14 dni od momentu dostarczenia do mnie zwracanych produktów – czas ten może się wydłużyć w przypadku opóźnienia w zwrocie produktu.  

Wszystkie szczegóły dotyczące reklamacji i zwrotów znajdziesz również w regulaminie sklepu.


Dalej masz wątpliwości?

Jeśli dalej jeszcze nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się ze mną. Nie zależnie od tego czy szukasz informacji odnośnie zilustrowania książki, zamówienia w sklepie czy realizacji własnego pomysłu, chętnie wysłucham i odpowiem na wszystkie pytania.

Kontakt
BAŚNIK
SKLEP
KONTAKT

(+48) 607 913 552

sklep@basnik.eu

ZOSTAŃ ZE MNĄ

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2022 Baśnik Ewelina Oleksiak | by cichy pomocnik Baśnika | 

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google