Reklamacje i zasady zwrotu
najważniejsze informacje
Reklamacje
Bardzo się staram, żeby moje produkty były jak najwyższej jakości. Jednak jesteśmy tylko ludźmi i pomyłki czasem się zdarzają. Jeśli otrzymałaś niekompletną lub niewłaściwą przesyłkę, niepełnowartościowy produkt – koniecznie napisz do mnie na sklep@basnik.eu. Aby usprawnić rozpatrzenie Twojej reklamacji, proszę prześlij opisu wady lub usterki oraz zdjęcia produktu – zapoznam się z wiadomością i postaram się jak najszybciej rozwiązać zgłoszony problem.
Na wszystkie wiadomości odpowiadam od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Otrzymasz odemnie informację zwrotną do 14 dni od otrzymania przeze mnie Twojej wiadomości. Zwykle jednak nie zajmie mi to aż tyle czasu.
Zwroty
W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania czy uszkodzeń. Proszę Cię o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki zwrotnej, żeby zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku zniszczeń lub widocznych śladów użytkowania produktu, kwota zwrotu może zostać obniżona.
Prawo zwrotu nie przysługuje Ci w przypadku zakupu produktów personalizowanych lub z umieszczoną dedykacją.
Jeśli planujesz dokonać zwrotu moich produktów proszę, poinformuj mnie o tym, w dogodnej dla Ciebie formie. Możesz w tym celu skorzystać z formularza zwrotu, który dla Ciebie przygotowałam. Znajdziesz go [TUTAJ]. Wypełniony i wydrukowany dokument możesz dołączyć do przesyłki zwrotnej.
Nie jest to obowiązkowe, ale będzie mi bardzo miło, jeśli w formularzu podzielisz się ze mną przyczyną zwrotu – jest to dla mnie cenna informacja, która pomoże mi w tworzeniu coraz lepszych produktów w przyszłości.
Dane adresowe do zwrotu:
Baśnik Ewelina Oleksiak
ul. Przybyszewskiego 209a/43
93-120 Łódź
tel. (+48) 607-913-552
e-mail: sklep@basnik.eu
Pamiętaj, że w przypadku zwrotu koszty odesłania produktu leżą po Twojej stronie. Pieniądze zwrócę Ci w tej samej formie, w której została dokonana płatność, może to potrwać do 14 dni od momentu dostarczenia do mnie zwracanych produktów – czas ten może się wydłużyć w przypadku opóźnienia w zwrocie produktu.
Wszystkie szczegóły dotyczące reklamacji i zwrotów znajdziesz również w regulaminie sklepu.
Dalej masz wątpliwości?
Jeśli dalej jeszcze nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się ze mną. Nie zależnie od tego czy szukasz informacji odnośnie zilustrowania książki, zamówienia w sklepie czy realizacji własnego pomysłu, chętnie wysłucham i odpowiem na wszystkie pytania.

KONTAKT
(+48) 607 913 552
sklep@basnik.eu
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2022 Baśnik Ewelina Oleksiak | by cichy pomocnik Baśnika |